vrijdag 23 september 2011

vervolg lapjes

1 van de lapjes die ik laatst geverfd heb heb ik verder bewerkt met een paintstick (groen) daarna heb ik er cijfers en het alfabet op geverfd. Hier moet nog verder aan gewerkt worden.
In de laatste quilting arts stond een stuk over het invriezen van verf. De verf die ik over had van mijn stapelexperiment heb ik daarom ingevroren. De bovenste gele lap en de lap ernaast (die waar bijna niets mee gebeurd was) heb ik gisteren in een bakje gedaan met wat ijsklontjes citrien en azuriet. Vanmorgen heb ik het uitgespoeld en het resultaat hangt aan de waslijn te drogen. Grappig om te zien dat de gele lap nu meer groen is. Op de foto is het niet te zien maar de witte vlakken in de linkse lap zijn in werkelijkheid lichtgeel.

1 opmerking:

christina zei

Je bent heerlijk aan het kliederen, dat mag ik gaag zien,