donderdag 22 september 2011

niet tevreden

Het middenstuk voor de quilt die ik wil maken voor op ons bed is al een tijdje klaar. Al een hele tijd geleden ben ik er heel enthousiast aan begonnen maar al tijdens het maken beviel het me steeds minder. Het blok is nu af en heeft een tijdje opgehangen in mijn hobbykamer. Vanmorgen heb ik het weggenomen en in een la gelegd. Daar moet het wachten op betere tijden. Misschien maak ik er iets anders van of versnijd ik het wel helemaal, we zullen wel zien maar het komt in ieder geval niet op ons bed te liggen. Ik vind het gewoon geen leuk blok, het spetterd niet. Misschien ligt dat aan het patroon misschien ook aan de stof, maakt niet uit want er borrelen al allemaal nieuwe ideetjes voor een ander middenblok.

1 opmerking:

christina zei

ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Je hebt er zolang aan gewerkt dat je er al zat van bent tegen de tijd dat ie af is.