vrijdag 8 juni 2012

kleine dingen die me blij maken

Het is een hele tijd geleden dat ik hier een berichtje geschreven heb. Oorzaak daarvan is dat ik in een heel diep dal gezeten heb. Daar ben ik nog lang niet uit en er gaat hier nog heel veel veranderen. Maar daar zal ik een andere keer meer over vertellen.
Langzaamaan zie ik ook weer de leuke dingen om mee heen. Een kop koffie drinken met een vriendin, een lange wandeling maken met mijn jongste zusje of iemand die niet eens zo kort bij me staat maar die me wel in het langslopen even over mijn bol aait. Kleine dingen waar ik blij van word en die me erdoor trekken.
Ook leuk is dat ik bij haar een give away gewonnen heb. Vandaag vond ik het in de post. Een mooi versierde enveloppe met daarin een prachtig boekje, een leuk blokje en diverse stukjes bewerkte tyvec. Joke ook jij hebt me blij gemaakt, bedankt daarvoor :-)

2 opmerkingen:

christina zei

Juist in moelijke tijden is zo'n kadootje van harte welkom.

Fijn te lezen dat je mensen om je heen hebt waar je je verhaal bij kwijt kan.

Marie-José zei

We doen het nog een keertje over. Ben benieuwd wat voor moois er nog gaat opbloeien.