woensdag 7 december 2011

Kerstruil

Kijk eens wat de postbode gisteren bracht! Een groot pakket met allemaal glimmend ingepakte cadeautjes. Ohhh wat is het moeilijk om dit dicht te laten. Toch ga ik een poging wagen want afgesproken is om alles pas te openen met kerst. Ben benieuwd of me dat gaat lukken.
Ik ontdekte wel een envelop die wel open mocht. Erin zat een prachtige kerstkaart gemaakt door Liesbeth. Welke Liesbeth en of ze een blog heeft weet ik nog niet. Dat hoop ik te ontdekken bij het openen van de pakjes.

4 opmerkingen:

Klaske zei

Spannend hé?!
Als ik de kaart zo zie is het van deze Liesbeth:
http://kleurrijkleven.blogspot.com
Veel plezier bij het uitpakken!

christina zei

dat is wel heel gemeen om het pakketje nu al te krijgen. Je moet nog wel even wachten met open maken

Marie-José H zei

Spannend hoor om het nog zo lang te weerstaan. Gelukkig zijn het mooie papiertjes, heb je toch al wat:-)

katrien zei

Veel plezier met de pakjes.Je mag ze wel al openen hoor ,enkel op het blog plaatsen op 26dec.