woensdag 28 december 2011

agenda 2012

2011 is alweer bijna voorbij, wat gaat de tijd toch snel! Een nieuw jaar betekend ook een nieuwe agenda. Ieder jaar koop ik een goedkope en maak dan zelf een omslag ervoor zodat het echt mijn agenda wordt.
Dit jaar heb ik de omslag gemaakt van een stukje linnen dat ik van de zomer zelf geverfd heb. Dat linnen heb ik bewerkt met paintsticks en stempels, het geheel is doorgequilt en er zijn kraaltjes toegevoegd. De 2 lijnen voorop zijn strengen garen waar ik weer op de naaimachine omheen genaaid heb. De omslag sluit met een drukknopje en er is ook een elastiekje verwerkt om een pen in te doen.
De pen die er nu in zit heb ik voor kerst van mijn zoon gekregen. Er staat lieve moeder op. Lief van hem, toch?

3 opmerkingen:

Marie-José H zei

Wat een stoere omslag zeg. je gaat helemaal op de "art"tour.

christina zei

LEUK!!!

katrien zei

Leuk gedaan.