maandag 26 december 2011

kerstruil 2011

Eindelijk mag ik laten zien wat ik gekregen heb voor de kerstruil. Mijn gulle gever was Liesbeth en zij is echt een gulle gever. Ze heeft me echt verwend en ik ben dan ook heel erg blij met mijn cadeautjes. Wat ik heb gekregen?
K van houten Klos met een oud Kantje
E van beschermEngel
R van Rare materialen o.a. evoluon en lutradur
S van Schetsboek
T van Tassie oftewel een geweldige quiltetui

Mijn pakket is naar Jannie gegaan. Zover ik weet heeft zij geen blog. Van haar heb ik een mooie kaart gekregen met een bedankje. Dit heb ik Jannie gegeven:
K van Kerstkaasen en Kerstservetten
E van Elandmok
R van Rood hartje en ook nog een groen :-)
S van Schriftomslag
T van Tas
De kerstruil werd georganiseerd door scrappatch http://scrappatch-katrien.blogspot.com/ en bij deze wil ik haar daar voor bedanken. Ik heb heel veel plezier gehad in het maken/samenstellen van de cadeautjes en ben heel blij met datgene wat ik gekregen heb. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

11 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat ben je ook verwend met mooie cadeaus en je hebt ook mooie gegeven. Fijne tweede kerstdag.

Lida zei

Leuke cadeautjes heb je gekregen! Trouwens ook heel leuke gemaakt, was weer een heel geslaagde ruil! Fijne dag nog,
Lida

Unknown zei

Ook al zo'n mooi pakket
Geniet er maar van
En je hebt ook een mooi pakket gegeven

christina zei

wat leuk.

Marie-José H zei

Nog een kerstruil en ook al zo mooi. Ook je eigen cadeautjes mogen er wezen.

Liesbeth Wessels zei

Wat jij gemaakt hebt, is ook allemaal heel leuk. Fijn dat je het laat zien, zo genieten wij er ook van mee. Ik ben blij dat je geniet van je eigen kerstpakket. groeten van liesbeth

Klaske zei

Ook hier leuke cadeautjes. Geniet ervan!

AnitaS zei

Mooie cadeautjes gegeven en ontvangen. De kerstruil is ieder jaar wer een succes.

annemieke zei

Mooie presentjes en je bescherm engel is wel heel mooi.

katrien zei

Leuke geschenkjes heb je gekregen ,geniet ervan.
Ook de pakjes voor jannie zijn leuk.

Vlijtige Handjes zei

ook hier weer leuke cadeautjes. wat hebben e elkaar verwend.
groetjes anita