woensdag 2 november 2011

woensdagmiddagmaaltijd

Alleen nog dit schooljaar zitten onze kinderen op de basisschool en hebben ze de woensdagmiddag helemaal voor zichzelf. Al vanaf groepje 1 beginnen we die woensdagmiddag hier met iets lekkers bij de lunch. Dat kan heel gemakkelijk een gekookt eitje zijn maar als ik wat meer tijd heb kan het ook iets ingewikkelders worden. Vandaag heb ik een (wit)brood met chocoladestukjes gebakken. Het brood is al klaar en staat af te koelen. Zelf ga ik nu bezigheden buiten de keuken zoeken anders is er eer de kinderen thuiskomen niet meer veel van het brood over....

3 opmerkingen:

christina zei

wat een leuk idee om een vrije woensdagmiddag te beginnen. En, was er nog wat van het brood over?

Marie-José H zei

Mmmm, lekker. Lust ik ook wel een stukje van:-)

Aart zei

Leuk zo'n traditie op woensdagmiddag! Ik at altijd even thuis toen ik nog op de lagere school zat. Op maandag werd dan de boerenkoolstamppot van zaterdag opgebakken in de koekenpan en op brood gegeten. Daar wil je wel voor thuiskomen.
http://quiltaart.blogspot.com