donderdag 27 oktober 2011

sok

Eerst een update over mijn oog. Afgelopen maandag ben ik op controle geweest. Ik heb nu in mijn rechteroog een sterkte van -0,5 en heel misschien verbeterd dit nog maar dat kon de dokter me niet beloven. Hier ben ik al heel erg blij mee. Ik zie vanalles zonder bril en hoef bijv. in de douche de flessen niet meer op volgorde te zetten.
Wel ben ik blij als het linkeroog ook geopereerd is. Omdat kijken met de bril nu geen optie is en ik alles met het rechteroog moet doen is dit heel erg vermoeiend. Precieze werkjes doen lukt niet en daarom heb ik mijn breinaalden weer opgezocht. Alex wil nog graag een paar sokken voor de winter en daar ben ik nu mee begonnen. De eerste sok is al af en de tweede staat op de pennen.

5 opmerkingen:

.Antje zei

Wat een goed resultaat, nu hopen dat het andere oog net zo goed wordt. Fijn dat je nu toch iets om handen hebt, ziet er goed uit, de sok.
Groetjes, Antje

christina zei

Dan is deze operatie in ieder geval zeer geslaagd. Nog even doorbijten en je kunt hopelijk helemaal weer goed zien zonder bril.

katrien zei

Een geslaagde operatie,nog beterschap hoor.

Aart zei

Wat heerlijk dat het breien van een sok lukt en fijn dat je het rijtje in de badkamer nu gewoon door elkaar heen kunt zetten, geluk zit in hele kleine dingen.
http://quiltaart.blogspot.com

Jossie zei

Wat fijn dat de operatie geslaagd is. Ik had geen idee dat het zo slecht ging met je ogen. Heerlijk dat je de wereld weer wat duidelijker ziet.
Ik heb even bijgelezen. Wat is er in korte tijd veel gebeurd. Je kerstballen zijn echt super geworden.