vrijdag 21 oktober 2011

stil

Het is heel erg stil hier en ik wil toch heel even vertellen waarom. Afgelopen dinsdag ben ik aan mijn rechteroog geopereerd. Met dat oog kan ik nu al best goed zien. Probleem is nu dat ik links nog -11 heb en het nog 4 weken duurt eer ik weer geopereerd zal worden. Zelf had ik me bedacht dat ik in die weken mijn bril zou dragen met rechts vensterglas maar dat gaat niet werken. Als ik mijn bril opzet zie ik alles dubbel! De bril blijft dus af en ik bekijk de wereld met alleen mijn rechteroog. Dat is heel inspannend waardoor handwerken niet echt bovenaan mijn lijstje van favoriete dingen staat. Ik ben wel begonnen aan de cadeautjes voor de kerstruil maar verder komt er niet veel uit mijn handen.

3 opmerkingen:

.Antje zei

Dat lijkt me heel vervelend, als je niet goed kunt zien. Gelukkig is de operatie aan je rechter oog goed verlopen.
En als je linker oog ook gedaan is, dan kun je weer een heleboel steekjes maken.Nog even geduld hebben, dus.
Ik hoop voor je dat de komende weken een beetje snel voorbij gaan.
Groetjes, Antje

Marie-José H zei

Gelukiig is de eerste operatie goed gegaan. Op naar de tweede. en dan wachten wij natuurlijk weer vol spanning op je creatieve uitspattingen.
Verder is het me gelukt om je blog te vinden en te wijzigen op mijn site. Dus kan ik je weer lekker volgen.

christina zei

wat knap zeg dat je dit berichtje al weer kon maken. Maar het lijkt me wel heel erg vervelend dat je nu 4 weken eigenlijk alleen met 1 oog kunt zien.
Fijn dat het geopereerde oog nu al werkt.