vrijdag 19 april 2013

Nieuw begin

Mijn huis is bijna klaar. Er moeten nog wat meubels komen en nog niet alle dozen zijn uitgepakt maar dat komt wel. Sinds afgelopen weekend woon ik er. Ik heb kennis gemaakt met de buren en denk dat ik me er zeker thuis kan gaan voelen.
In mijn hoofd is het nog niet echt rustig. Daar was ik al voor gewaarschuwd. Mensen die dit zelf hebben meegemaakt hadden me al gezegd dat ik, als ik op mezelf zou wonen, nog eens een klap zou krijgen. Jammer genoeg hebben ze gelijk gekregen. Ik merk wel dat ik nu ook mijn rustige momenten heb. Er spoken weer leuke dingen door mijn hoofd die ik wil gaan maken en in de woonkamer staat een quilt klaar die nog verder moet worden doorgequild.
Als ik naar buiten kijk dan schijnt de zon en in mijn leven begint het zonnetje langzaamaan ook weer te schijnen :-)

1 opmerking:

christina zei

veel geluk in je nieuwe huis