zaterdag 20 april 2013

De eerste steekjes

Mijn eerste handwerkje ligt al klaar. Niet echt een werkje dat ik zelf zou uitzoeken maar er worden weer steekjes gemaakt. Mijn dochter wil graag haar zoveelste korte broekje. Aangezien ik geen nieuw wou kopen heeft ze zelf bedacht dat ze van een lange broek die te kort is maar verder nog past, een korte broek kan maken. Ze heeft zelf het knipwerk gedaan en daarna mama lief aangekeken of die het verder wil afmaken. En wat doe je dan als moeder........

3 opmerkingen:

Terray zei

Tuurlijk doet mama dit wel even ;-)
Heerlijk toch om weer wat steekjes te zetten, hopelijk smaak het naar meer en ben je straks weer lekker aan het handwerken

Groetjes
Tertia

.Antje zei

Ja, daar zijn moeders voor. Onze dochter kwam vandaag en nam ook een paar verstelwerkjes mee.
Heb haar ooit een naaimachine willen geven, maar toe zei ze: ach mam, wat moet ik daar nu mee, ik breng het wel bij jou................
Groetjes, Antje

Marie-José zei

Haha ja dochters en klusjes. Geen illusies hebben hoor. Ook als ze bijna 23 zijn weten ze je nog te vinden.
Dus je woont er al?
Moeten we toch snel een datum prikken. Euh, niet te snel want de zoon komt 2 weken op vakantie.